28 modellen voor inspiratie, toepassing en verdieping
Social media is geen hype meer, maar onderdeel van de maatschappij. ‘Het Social Media Modellenboek’ brengt alle facetten van deze dynamische media in kaart. Het geeft een helder overzicht van de belangrijkste modellen en tools voor hoe social media ingebed kan worden binnen organisaties.
Dit praktische naslagwerk bevat modellen die fases benoemen in de ontwikkeling van organisaties, modellen die een leidraad vormen bij het implementeren van een strategie en modellen die de focus bepalen van organisaties richting social media gebruikers. Maar ook modellen die de verschillende groepen gebruikers op de sociale kanalen categoriseren, die het complete social media landschap in kaart brengen en die helpen de return-on-investment van social media vast te stellen.
Het boek wordt vooral door marketeers, social media experts en op hogescholen en universiteiten gebruikt als lesmateriaal en inspiratie. Voorheen stonden alle modellen op socialmediamodellen.nl. Deze site is momenteel niet meer in de lucht.
Het boek is nieuw niet meer te koop op websites zoals bol.com en managementboek.nl.
Er zijn nog wel nieuwe exemplaren beschikbaar. Heb je interesse om er een te ontvangen? Stuur me dan een berichtje via het contactformulier!